Şotlandiyanın Edinburq Universitetinin əməkdaşı, dilçi alim Karen Ludkenin tədqiqatları göstərir ki, öyrənmək istədiyiniz dildə cümlələrin tələffüz edilməsi yox, bu dildə nəğmə oxumaq daha səmərəli ola bilər.
   Tədqiqat üçün Macarıstanda ingilis dilini öyrənən 18-29 yaşlı gənclər seçilib. Onları üç hissəyə ayırıblar: birinci qrup üçün tapşırıq ingilis dilində cümlələrin macar dilində tərcüməsinin adi mətn kimi oxunması, ikinci qrup üçün həmin tərcümənin nəğmə kimi oxunması, üçüncü qrup üçün isə tərcümənin nəğmə ilə təkrarlanan müəyyən ritmdə qiraəti olub. Ən yaxşı nəticəni macar dilini sözləri nəğmə kimi oxuyaraq öyrənən qrup göstərib.
   







Bu kateqoriyaya aid digər yazılar

News

E-qəzet (pdf)

Calendar


Be
Ça
Ç
Ca
C
Ş
B

Xüsusi buraxılışlar