Noyabrın 13-də Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin (ATMU) biznes idarəçiliyi fakültəsinin təşkilatçılığı ilə “Sürətli təcrübə paylaşımı” mövzusunda konfrans keçirilib. Universitetin (ATMU) rektoru, professor Cəfər Cəfərov, fakültənin dekanı Sənan Əliyev, marketinq kafedrasının müdiri Anar Eminov çıxış edərək tədris zamanı əldə edilən nəzəri biliyin praktikada tətbiqi üçün tələbələrin təcrübi bilik və bacarıqlarının artırılmasının vacibliyini vurğulayıblar.
“Chevrolet”, “Mersedes-Benz”, “Hyundai”, “PicMus” kimi avtomobil brendlərinin ölkəmizdə fəaliyyət göstərən marketinq rəhbərləri öz təcrübə və biliklərini tələbələrlə bölüşüblər.







Bu kateqoriyaya aid digər yazılar

News

E-qəzet (pdf)

Calendar


Be
Ça
Ç
Ca
C
Ş
B

Xüsusi buraxılışlar